Tuesday, September 04, 2018

तपाईहरुले पत्याउनु भयो ? तर मैलेचै पत्याईन

खांट्टी कुरा     September 04, 2018    
ढाँटको खेति खाई पत्याउनु
-जनकमान डंगोल  
तस्बिर साभार: अन्नपूर्ण पोस्ट डटकमबाट 
१८ भाद्र २०७५ मा अन्नपूर्ण पोस्टले सय रुपैयाँमा पढाउने सञ्जेलको तीन सय रुपैयाँमा बिहे शिर्षक दिएर समाचार प्रकासित गरेको रैछ समाचारमा "गुहेश्वरी मन्दिर अगाडि उभिएरै करिब पाँच मिनेटमा बिहेको सबै विधि पुरा गरियो । त्यहाँ न त जग्गे थियो, न त पण्डित, भोजभतेर र उत्सव नै, उत्तमले कलाको सिउँदो सजाउँदा उनका सेलिब्रेटी साथीहरुले ताली पिटेर स्वागत गरेपछि बिहे सकियो" भनेर स्पस्ट रुपमा लेखिएको छ
उत्तम सञ्जेलको बिहेमा देसका नामुद हास्य कलाजोडी 'मह' देखि रियल देखाउने गजुरियल अर्थात पत्नी पिडित मनोज गजुरेल, नेपालको नामुद धनपति उपेन्द्र महतो देखि चर्चित खबरपतिहरु प्रतिक प्रधान र गुणराज लुइँटेल पनि थिए
सिन्दुर हाल्ने देखि बिहाको रिति रिवाज सिकाउन मह जोडी खटिए भन्ने समाचार पढे पछी मह जोडी लगाएतका नामुद हस्तीहरुले नेपालको जनताहरुलाई अझै पनि भेंडानै सम्झेको रैछ भनेर भन्न कर लाग्छ
नेपालमा अझै पनि मागी, भागि र तानी गरि तिन प्रकारले बिवाह गर्ने प्रचलन रहेको छ भने उत्तम सञ्जेलको बिवाह भागि बिवाहमा पर्ने रैछ भनेर बुझ्नु पर्ने देखियो दुलही बनेकी कला अधिकारी घरबाट एक्लै बिवाहस्थलमा पुगेकी छिन बाबु आमाको मन्जुरीबिना गरिने विवाहलाई 'भागि बिवाह' भनेर भन्ने चलन रहेको छ विवाहमा दुलाहा देखि दुलही पक्षको ब्यक्तिहरु नभयेसी त्यसलाई भागि बिवाह भनेर भन्न कर लाग्छ
समाजमा सन्देस दिने भनेर जुन भ्रामक प्रचार गरिएको त्यसमा पंक्तिकार सहमत छैन समाचार पस्किदा समाजलाई सहि र सत्य पस्किनु पर्छ पण्डित र जग्गे बिना ५ मिनेटमा बिवाह सकाईयो भनेर जुन भ्रामक समाचार पस्किएको छ त्यसलाई सत्य मान्न सकिदैन
अहिलेको समयमा तिब्र गतिले संचालन हुने ईन्टरनेटको प्रबिधि भित्रिएको छ अन्नपूर्ण पोस्ट डटकममा प्रकाशित बिहाको समाचार भाईरल हुने बित्तिक्कै धेरैले उत्सुकतापूर्वक त्यो समाचारलाई हेर्नु र हो हैन भनेर जांच पड्ताल गर्नु र त्यसै मध्येको जग्गेको फोटो सामाजिक संजालमा भाईरल हुनु पनि एक हो त्यसैले मह देखि मनोज गजुरेल अनि चर्चित पत्रकारहरुले समेत देसका जनताहरुलाई बुद्धु बनाउन बाँकी राख्दैनन भने अरु बाट के आसा गराई भो
हेर्नुहोस सामाजिक संजालमा भाईरल बनेको यो तस्बिर 

नवदुलाहा उत्तम सञ्जेल एकजना शिक्षा सेवी हुन् । उनी केबल एक सय रुपैयाँमामा नर्सरीदेखि नर्ससम्म पढाउने समता शिक्षा अभियानका अभियन्ता पनि हुन् । नेपालका ७७ जिल्लालगायत भारत, श्रीलंका र बंगालदेशमा समता स्कुल खोलेर करिब ६५ हजार गरिब बिद्यार्थीलाई शिक्षा अभियानको नेतृत्व उनले गरिरहेका छन् । उनीसँग जीवनसाथी बनेकी सुन्दरीजलकी कला अधिकारी पनि यसअघि नै उत्तमको सय रुपैयाँ शिक्षा अभियानमा जोडिएकी युवती हुन् । उनी अहिले केबल एक सय रुपैयाँमै उपचार गरिने समता अस्पतालमा हेल्थ असिस्टेन्टको रुपमा कार्यरत छिन् ।
२०४६ साल पछी नेपालमा बिदेसिको दाना पानीमा चल्ने र हुर्किने असंख्य बिषवृक्षको रुपधारण गरेको INGO,  र NGO खुलेका छन INGO र NGO को प्रमुख काम भनेकै निशुल्क शिक्षा र स्वास्थ्यको नाउँमा ईसाई धर्म फैलाउनु हो गरिब बिधार्थीलाई सित्तैमा पढाउनु धर्म नै हो तर सय रुपैयामा पढाउने देखि देस बिदेसमा स्कुल खोल्ने सञ्जेलको आम्दानीको अन्य स्रोत चै के रैछ भनेर अब खोतल्ने बेला आएको छ हावा खाएर बाच्न सकिदैन भने सय रुपैयाको जागिरले जीवन कसरि निर्वाह हुन्छ भनेर प्रश्न किन नगर्ने ? त्यसैले चर्चित मान्यवरहरु जनतालाई मुर्ख बनाउने काम नगर्नुस किनभने अहिलेको युग भनेको बिज्ञानको युग हो र यो युगमा दुधको दुध र पानीको पानि खुट्याउन मिनेटभरको समय भए पुग्छ
प्रकाशित मिति : २०७५/०५/१९ गते 

Sunday, August 26, 2018

आफैले मन पर्याएर ल्याएको शासन पद्धतिको बिरोध किन ?

खांट्टी कुरा     August 26, 2018    
-जनकमान डंगोल 
२००७ सालमा जहानियाँ राणा शासनको अन्त्य पश्चात केहि शिक्षित तप्काका राणाजीहरु,  बुद्धिजिबी देखि साहु महाजनहरुको पहिलो रोजाईमा नेपाली कांग्रेस पार्टी परेको थियो र अझै पनि पुराना तप्काकाहरुको लागी कांग्रेस पार्टीनै प्यारो छ । कांग्रेस पार्टी पछी कम्युनिस्ट पार्टीमा लाग्नेहरु पनि छन तर बिचार नमिल्नासाथ फुटेर छुट्टै पार्टी र समुह गठन गर्ने गरेको कारणले गर्दा नेपालमा अहिले पनि बिचार र सिद्धान्तको राजिनितिमा कांग्रेस पार्टीनै अब्बल देखिएको छ ।
नेपालको कांग्रेस हुन या कम्युनिस्ट यी दुवै पार्टीको जन्म छिमेकी भारतमा नै भएको हो । नेपाली कांग्रेस पार्टीलाई भारतीय कांग्रेस पार्टी अनि नेपाल कम्युनिस्ट पार्टीलाई भारतीय कम्युनिस्ट पार्टीको साथ र सहयोग देखि हुबहु नक्कल सम्म गर्न छुट थियो भने राजनीतिक पार्टीको नामको अगाडी नेपाल राख्दैमा खाँटी नेपाली राजनीतिक पार्टीको कोटिमा कसरि उभ्याउनु ।
नामको अगाडी धन बहादुर राख्दैमा ब्यक्ति धनी हुन्न भने कानो व्यक्तिको नाम नेत्र बहादुर राख्दैमा उसले आँखा देख्न सक्दैन । नामको अगाडी वकिल मियाँ राख्दैमा न उ  वकिल हुन्छ त्यस्तै दरोगा सिंह राख्दैमा थानेदार अर्थात ईलाका पुलिसको हाकिम बन्न पाउछ भने छिमेकीलाई गुरु भेटि थापेर जन्मिएको राजनीतिक पार्टीहरुले देस र जनताको हितमा काम गर्छन भनेर कसरि पत्याउनु ।
कुरो गुरु भेटीको आयो । थपना राखेको गुरु खुसि पार्न एकजना धनुधारीले आफ्नै बुढी औंला काटेर दिएको मिथक कथा जस्तै छिमेकी गुरुले गुरु भेटीको नाउँमा खोलानाला देखि ब्यापार सम्मको एकाधिकार माग्दा कांग्रेस कम्युनिस्टको सरकारले दिएकै हुन । राणा शाही हटाउन सहयोग गरे बापत उत्तरी सिमानामा गुरुको सुरक्षा फौज हटाएको निहुँमा पंचायती देखि राजतन्त्र सम्म फालेकै हुन ।
'सास छउन्जेल आस' भन्ने नेपाली उखानलाई नेपाली जनताहरुले कसरि बिर्सन सक्छन तर उखानलाई उखानमा नै सिमित पार्दिने कला पार्टीका नेताहरु संग छ भने आस गर्ने बानि भने नेपाली जनताहरु संग छदैछ । नेपालमा नेताको फुर्को झुण्ड्याएर हिड्ना साथ उहिलेको राणाजिको खलकलाई जसरि सात खत माफी छ भने बाजे बराजुको पालाको राणा शासन र अहिलेको पुस्ताको पालाको गणतन्त्रे शासनमा के नै फरक छ र ।
केहि दिन देखि नेपालमा बलात्कार अनि बलात्कार पछिको हत्याको खबरले जनताहरु आन्दोलित भएका छन । आन्दोलन गर्न उक्साउनेहरु नेपालमा फाँसीको संजाये माग गर्दैछन । नेपालमा मृत्युदण्डको खारेजी माग्ने पनि अहिलेका पार्टीका नेताहरु हुन भने नेपालमा मृत्युदण्डको कानून नबनाउने भनेर अन्तर्राष्ट्रिय सन्धिमा ल्याप्चे समेत ठोकिसकेको छन ।
यस्ता कुराहरु बुझेर हुन या बुझ पचाएर हो नेपालका बुद्धिजिबी, देखि सिक्षित प्रबुद्ध बर्गहरु अझै पनि कांग्रेस र कम्युनिस्टको खेमामा बाँडिएर बस्न रुचाउछन भने नेपालमा हत्या हिँसा, बलात्कार देखि भ्रस्टाचारले जरो गाड्नु कुनै नयाँ र नौलो कुरो भएन । रास्ट्रको ढुकुटीमा जसरि हिजो राणाका खलकले रजाई गरेका हिये भने अहिले पार्टीकाहरुले रजाई गर्दैछन भने हिजो आफ्नै मर्जीले ल्याएको शासन पद्धतिको बिरुद्धमा सडकमा गएर बिरोध र ताण्डब नृत्य मच्चाउनुको के नै अर्थ भयो र ।

Tuesday, August 21, 2018

साली पुराण

खांट्टी कुरा     August 21, 2018    
जोई कसार हो भने साली रसबरी

गोरा र कुईरेको देसा हैन हाम्रो देसमा भुटेको चामलको पिठोमा गुल्यो सुल्यो हालेर बनाएको जिनिसलाई कसार भनेर भन्ने गरिन्छ । सादी ब्या देखि छठ पर्वमा यो कसार भन्ने जिनिस अनिवार्यरुपमा बनाउने गरिन्छ ।
भुरा हुँदा बाहुन साथिहरुको ब्या मा निम्तो मान्न जाँदा टपरीमा एकमुठी च्युरा, एक थान सेलको साथ दाँतनै भाच्ने क्षमता भएको एक डल्लो कसार पाईन्थ्यो जसलाई स्वाद मानेर बजाईने गरिन्थ्यो ।
कसार सम्पन्नताको प्रतिक हो भने कसार बनाएर ख्वाम्न नसक्नेलाइ जोरीपारीले हरिकंगाल अर्थात सुदामाको कोटिमा उभ्याएर सुदामाको सन्तानभनेर हेपेर बोल्ने गर्थे ।
कसार भन्दापनि ठुलो जिनिस भनेको रसबरीहो । उतिबेला अर्थात हाम्रो पालामा रसबरी खानलाई त्यार आम्नु पर्थ्यो । सुद्ध गाई माते देखि भूईसिको दुधबाट रसबरीबनाईन्छ ।
जोई र सालीको बखान गर्ने हो भने ३२ लक्षणको जोई भन्दा छुच्ची काली साली आच्छा भन्ने चलन छ । साली भनेको आधि घरवाली रे नि भन्छन । साली भनेको रसबरी हो । जोई भनेको दांत भाच्ने ह्याउ भको कसारहो ।
एउटा पत्नी पिडित गोर्खाली मनुवाले ब्या अरेर पहिलो पटक ससुराली ग को बेलामा साली देखेछ त्यसपछि मुन थाम्न नसकेर सामाजिक संजालमा जब सालीसङ्ग आँखा जुध्यो, तब था भयो रसबरी लुकाएर कसारको डल्लो थमाएछन मलाईभनेर गुनासो पोखेछ्न। कुरो जायज भए पनि क्यार्नु । यो मंगीको जमानामा दुईटा माला पनि भिर्न सकिन्न । त्यहि माथि बौ ब्या गर्यो भने त उखाने सरकारले झ्यालखाना जाकेर तोरीको फुल देखाई दिन्छन,
त्यसैले ..........
जो जसले अहिले आएर साली सम्झिदै गुनासो अर्छन तिनीहरुले क्यार्नु हजुर करिमै खोटो परेसीभनेर पुर्पुरोमा हात लाएर बस्नु भन्दा अरु के नै बिकल्प भो र !


Saturday, August 18, 2018

जस्तो शासन त्यस्तै बिरोध प्रदर्शन

खांट्टी कुरा     August 18, 2018    
तस्बिर साभार : सावित्री सुबेदीको फेसबुकबाट
-जनकमान डंगोल 
बिदेसिले हुल्देको भएर होला अहिले बिरोध पनि बिदेसी तरिकाले हुन थाल्यो !
हाम्री आमैहरुले लाउने फरिया कुर्कुच्चा भन्दा २ अम्मल माथि पुग्यो भने हजुर आमैले ब्वारी बईफाले हुने भो भनेर चिन्ता मान्नु हुन्थ्योरे ! नारीको ईज्जेत भनेको बयान नगर्नु पर्ला !
अहिलेका नारि देखि भुरिहरुले लाउने वस्त्रको बयान के गराई भो ! कुन अंग देखाउनु हुन्छ कुन देखाउनु हुन्न भन्ने थाहा नै हुन छाड्यो !
बिरोध गर्ने पनि तरिका हुन्छ ! हिजो एउटा बिर गोर्खालीले पुरुषको संबेदनसिल अंग कागजको चिर्कटोले छोपेर जात्रा देखायो ! आज बलात्कारीलाई फांसीको माग गर्दै कालो पेटिकोट लाएर केहि नानीहरु बिरोधमा उत्रिए !
बिरोध गर्ने पनि तरिका हुन्छ ! राणा शाही हटाउने बेलामा हाम्रो बाउ बाजेले सुरुवाल अनि आमै देखि बज्यैहरुले चोलीको तुना फुकालेर बिरोध गरेका थिए ?
नारि देबी हुन, आमा हुन, पत्नी हुन भने छोरी बुहारी पनि हुन ! नारीको सम्मान नगर्ने पशु हुन तर जुन दिन बाट बिदेसी भाषा, संस्कृति, भेषभुषाले नेपाली पहिचान, संस्कृति र भेषभुषामा आक्रमण गर्दै गयो त्यहि दिन देखि बिकृति र विसंगति देखि छाडापन भित्रेको हो !
पंचायतको कुरा निकाल्यो भने मण्डले भन्लान ! भने पनि केहि फरक पर्दैन ! अस्लिल पुस्तक, पत्र पत्रिका, म्यागजिन देखि चलचित्रमा समेतमा पन्चेतको सरकारले कडाई गरेको थियो !छाडापन भित्रिन पाएको थिएन !
बोल्न पाएनम, स्वतन्त्रता पाएनम भनेर गरेको आन्दोलन अनि त्यो आन्दोलन र बलेको आगोमा बिदेसिले थपेको घ्युको रापले टिक्न नसकेको पंचायती ब्यबस्थाको पतन !
पंचायती शासनको पतन अनि बिदेसी मालिकहरुको निगाहले पाएको प्रजातन्त्र सम्म त्यति छाडा नभएको नेपालीहरुलाई माओ देउता पुज्नेहरुको कृपाले गर्दा लादिएको गणतन्त्रमा आईपुग्दा पुरै छाडापन र निर्लज्ज भई सकेको छ त्यसैले नाङ्गो प्रदर्शनलाई यो पंक्तिकारले कहिले पनि समर्थन गर्दैन ! कुरो यत्ति मात्र हो !

Friday, August 17, 2018

रोकायाको त बुद्धि पलायो तर बाबुरामहरुको कहिले ?

खांट्टी कुरा     August 17, 2018    
भाद्र ३० गतेका दिन गोराहरूले खोलेको रेडियो बि.बि.सी को नेपाल शाखाले इसाई समुदायका एक अगुवा एवम् राष्ट्रिय मानवअधिकार आयोगका पूर्वसदस्य केबी रोकायाले सबै धर्मको रक्षाको निम्ति नेपाल हिन्दू राज्य हुनु पर्ने धारणा व्यक्त गरेका छन भन्ने बिचार प्रशारण गर्यो ।
बि.बि.सी को ‘साप्ताहिक नेपाल’ सन्दर्भमा बोल्दै रोकायाले धर्मनिरपेक्ष नेपालीको एजेन्डा नभएको बताउनुको साथसाथै विगतमा आफूले धर्म निरपेक्षताको पक्षमा वकालत गरेर ठुलो गल्ती गरेको भनेर बताएका छन ।
उमेरले नेटो काटी सके पछी अहिले आएर नेपालमा हिन्दु रास्ट्रनै हुनु पर्ने भनेर रोकायाले महसुस गर्नु भनेको नेपालमा बिदेसिहरुले देशकै अस्तित्व सखाप पार्नको लागी ईसाई धर्मलाई के कसरि हतियारको रुपमा प्रयोग गरेका रैछन भनेर सजिलै लख काटन सकिन्छ ।
पंचायती शासनको ३० बर्षे दौरानमा धर्म परिवर्तन गर्नेहरु माथि कानून कठोर रुपमा प्रस्तुत भएको थियो । पंचायती शासन रहुन्जेल ईसाई धर्मको बिस्तार गर्न सकिन्न भनेर पश्चिमाहरुले नेपालको कांग्रेस तथा कम्युनिस्ट पार्टीहरुको नेताहरुलाई सत्ता र भत्ताको लागी देखाएको ललिपप र त्यहि ललिपपमा भुलेको नतिजा नै अहिलेको ब्यबस्था हो ।
जवानीको समयमा कम्युनिस्ट पार्टीमा लाग्नेहरु एक किसिमको नास्तिक  जस्तै थिए । नास्तिक अर्थात धर्मका बिरोधि । कम्युनिस्टले धर्मलाई अफिम जस्तै कडा नशा हो भनेर भन्ने समेत गरेका थिए । अहिले आएर त्यसो भन्नेहरु गलामा रुद्राक्षको माला देखि निधारमा चन्दन लगाउन, साधु सन्त र ज्योतिषीको चक्करमा फन्को मारेको पनि देखिएको हो ।
सारा संसारले बीर गोर्खाली भनेर चिनेको हामि नेपालीहरुको बुद्धि अगाडी हैन पछाडी हुन्छरे भन्ने उखान चलेको छ । त्यो उखानलाई बेठिक भनेर पनि भन्न मिल्दैन । मानब अधिकारको वकालत गर्ने देखि ईसाई धर्म फैलाउने रोकायाहरु अहिले आएर ईसाई धर्म बेठिक र नेपाल र नेपालीहरुको लागी हिन्दु धर्म नै ठिक भनेर उमेर ढल्केपछि आएर भन्नु भनेको नेपालीहरुको बुद्धि अगाडी हैन पछाडी नै हुन्छ भनेर पुस्टि भएको छ ।
घुमाउरो पाराले अहिलेको कम्युनिस्ट सरकारले पनि धर्म परिवर्तन गर्नेहरु माथि कठोर कानून बनाएर हिन्दु धर्मको रक्षाको लागी पाईला चालेको देखिदैछ । रास्ट्रिय पोशाक दौरा सुरुवाल र सारी चोली अनि रास्ट्रिय जनावर गाई भनेर तोक्नु त्यसको प्रमाण हो तर अझै पनि  प्रधानमन्त्री जस्तो पदमा आसिन भई सकेका डाक्टर बाबुराम भटराई जस्ताहरु रास्ट्रिय पोशाक देखि धर्मको खिलाफमा सामाजिक संजालमा बर्बराउन छाडेका छैनन भने यस्ताहरुलाई नेपाली जनताले कहिले चिन्लान त्यो नै खाँटी प्रश्न बनेर तपाई हामि सामु तेर्सिएको छ ।

Wednesday, August 15, 2018

दुख: पाईयो मंगले आफ्नै ढंगले

खांट्टी कुरा     August 15, 2018    

हाम्रो गाउँ समाजमा जानाजानी गल्ति गरियो भने ‘दुख: पाईस मंगले आफ्नै ढंगले’ भनेर  होच्याउने चलन छ ।
अहिले यो उखानले सारा नेपालीहरुलाई दिनानुदिन पिर्दै गएको छ । नपिरोस पनि कसरि ।
दुख: र काल खोज्न अन्त कतै जानु पर्दैन । अहिले देसमा नयाँ गणतन्त्रे जनताको सरकारले जनताको ढाड भाँच्चिने गरि कर माथि कर थोपर्दै गएको छ । करको बिरोधमा पत्र पत्रिका देखि सामाजिक संजालमा केहि थान ब्यक्तिहरु घोक्रोको नसा फुल्ने गरि कुर्लदै छन । कान नभएको बहिरो सरकारले सुनेर पनि नसुनेको जस्तै गर्दैछ । 

जागरण अभियानद्वारा ह्वील चियर हस्तान्तरण

खांट्टी कुरा     August 15, 2018    
२२ साउन/हेटौंडा: मकवानपुर जागरण अभियान र लायन्स क्लव अफ हेटौंडा नारायणी मलको सयुक्त आयोजनामा २ जना शारिरिक रुपमा अशक्त भएका व्यक्तिहरुलाई ह्वील चियर हस्तान्तरण गरेको छ ।
हेटौंडा–१४ नयाबस्ती निवासी ७५ बर्षिय भोजमाया डंगोल र सोहि ठाउ निवासी १७ बर्षिय सोनी स्याङतानलाई उनिहरुको आफ्नै निवासमा पुगि ह्वील चियर बितरण गरीएको हो । शारीरिक रुपमा उनिहरु हिडडुल गर्न सक्दैनन । ह्वील चेयर दिइएकोमा डंगोल र स्याङतानको  परिवारले आफूहरुलाई सहयोग गरेकोमा खुसी लागेको बताए ।
विगतका दिनहरुमा सामाजिक सहयोग गर्दै आइरहेको मकवानपुर जागरण अभियान र लायन्स क्लव अफ हेटौंडा नारायणी मलले  अपाङता भएकाहरुलाई बाहिर भित्र हिडाउन सहयोग  पुगोस भन्ने उद्देश्यले ह्वील चियर वितरण गरिएको बताए ।
ह्वील चियर हस्तान्तरण कार्यक्रममा लायन्स क्लव अफ हेटौंडा नारायणी मलको संस्थापक अध्यक्ष कैलाश ढकाल,बर्ष २०१७/१८ का अध्यक्ष प्रल्हाद मिश्र, बर्ष २०१८/१९ को अध्यक्ष डा.सुन्दर श्रेष्ठ,  ,सेकेण्ड भिडिपि शम्भु नकर्मी,सेकेण्ड भि.पि मिलन थापा मगर,सचिव सन्तोष पराजुली, लायन अन्जन दाहाल,लायन्स क्लव अफ हेटौंडा मुक्तिनाथको अध्यक्ष विकेशलाल श्रेष्ठ, मकवानपुर जागरण अभियानका अध्यक्ष कृष्णराज कोइराला, उपाध्यक्ष जनककुमार डंगोल, सचिब बालकृष्ण दाहाल, अभियन्ता प्रल्हाद घिमिरे, हेटौंडा उपमहानगरपालिका वार्ड नम्बर १४ को वडा अध्यक्ष दिपक खड्का लगायतको समेत उपस्थिती रहेको थियो ।

सामाजिक अभियन्ता सावित्री सुबेदी संग !

खांट्टी कुरा     August 15, 2018    

Tuesday, August 14, 2018

नागरिकतामा कडाई गर ।

खांट्टी कुरा     August 14, 2018    
बिगत केहि दिन छिमेकी भारतको अखबार देखि टेलिभिजनहरुमा 'National Register of Citizens of India' अर्थात 'राष्ट्रीय नागरिक पंजीकरण भारत' को समाचारले तहल्का मच्चाएको छ  जसरि नेपालमा तिब्बती देखि भुटानी सरणार्थीको बिषयलाई लिएर नेपाल सरकारको टाउको बनेको थियो त्यस्तै गरि छिमेकी भारतमा पनि बंगलादेसी सरणार्थीहरुको कारणले गर्दा सरकारको टाउको दुखाईको बिषय बन्न पुगेको छ
बंगलादेस कुनै समय भारतको एउटा अभिन्न राज्य थियो  अंग्रेजहरुले भारत छाडेर जाने बेलामा धर्मको आधारमा बंगलादेसलाई पाकिस्तानको एउटा  प्रान्तमा गाभिदियो पुर्बी पाकिस्तान नाम पाएको यो राज्य ईन्दिरा गान्धी प्रधानमन्त्री हुँदा भारतीय सुरक्षा फौजको मद्धतले स्वतन्त्र देस बन्न सफल भयो तर लडाईको दौरानमा ज्यान बचाउन भनेर थुप्रै बंगलादेसी नागरिकहरु छिमेकी भारतमा सरण लिन बाध्य भए त्यसरी भागेर भारत पसेकाहरु आसाम तथा पश्चिम बंगालमा अहिले करोडौको संख्यामा रहेका छन

Monday, August 13, 2018

गणतन्त्र नेपालमा जे गर्न पनि छुट छ ।

खांट्टी कुरा     August 13, 2018    
 -जनकमान डंगोल

रास्ट्र निर्माता पृथ्बी नारायण शाहले एकीकरण गरेको देस नेपालमा केहि बर्ष अगाडी सम्म ५ बिकास क्षेत्र, १४ अन्चल र ७५ जिल्ला कायम थियो । यिनै मध्येमा बर्षको १ चोटि पन्च भेलाको नाउँमा दर्बार बाट लावालस्करको साथ श्री ५ महाराजाधिराज निस्की बक्सिन्थ्यो । श्री ५ को पछी बडा महारानी अनि अरु दरबारियाको साथ साथै उपल्लो दर्जाको रास्ट्रसेवकहरु हुन्थे । लालभाकाको गीतमा लेखिए जस्तै गरि गाउँ गाउँ बाट, बस्ति बस्ति बाट उठ जाग अनि महाराजाधिराजको दर्शन गर्न हिंड भन्दै पन्चले भेडा बाख्राको जस्तै गरि हुल ल्याएर जय जय गर्न लाउथे । त्यो देखेर राजा पनि मक्ख राजा मक्ख भएसी पन्चको के बयान गर्नु । ५ बर्षमा आउने पालो अनि एक दिन जिल्लाको सदरमुकाममा गएर जिन्दाबाद भन्दा प्रजाको पनि के चैँ बिबिग्रन्थ्यो र । घोक्रो फुट्ने गरि जिन्दाबाद कि जिन्दाबादको नारा लगाई दिन्थे । त्यतिखेर मुर्दाबाद भन्नु अपराध थियो ।  अपराध गर्ने हिम्मत जनताले गर्दैन थिए । न जनताले मुर्दाबाद भन्थे न मुर्दाबाद भनेको पन्चले सुन्न सक्थे ।

Please comment here...

About Me

My photo
Hetauda, Middle, Nepal
एक साधारण नेपाली नागरिक

Blog Archive

Total Pageviews

Visitors

..
© 2011-2014 खांट्टी कुरा . Designed by Bloggertheme9. Powered By Blogger | Published By Blogger Templates .