Home » » ल अब भन्नुस मित्र म कि तपाई पागल ?

ल अब भन्नुस मित्र म कि तपाई पागल ?

Written By खांट्टी कुरा on Wednesday, July 23, 2014 | July 23, 2014

कबी दिल निसानी मगर  तस्बिर साभार सेतो पाटि बाट

कबि दिल निसानी मगर ! घर पस्चिम अर्थात धौलागीरी ईलाका ! परिचय भएको छैन तर फेसबुकमा मित्रता आदान प्रदान मात्र ! मित्रको कबिता देखेर नै मैले मित्रताको हात बढाएको ! काम के गर्नु हुन्छ के गर्नु हुन्न, हिजो के गर्नु हुन्थ्यो के गर्नु हुन्थेन त्यो मेरो चासोको बिषय पनि भएन किनभने आर्काको निजि जीवन माथि सल्यक्रिया गरिनु उचित पनि हैन र सोधखोज भएमा आदान प्रदान चैँ हुन सक्छ !
नेपालको राजनीतिक पार्टीलाई हेर्ने हो भने अहिले चर्चामा रहेको पुर्ब राजा तथा पंचायत समर्थक बाहेक धेरै पार्टीहरु हत्या र हिँसाको राजनीति गरेर आएका हुन ! ससस्त्र संघर्ष देखि बम काण्डमा भाग लिएको नेपाली कांग्रेस अग्र पंक्तिमा पर्छ ! हालको एमालेहरु झापाको नक्सली काण्डले परिचित थिए ! ब्यक्ति हत्या गर्नेमा यो पार्टी दोश्रो नम्बरमा पर्छ ! तेश्रोमा नेपाल मजदुर किसान पार्टी,जुन पार्टीका वर्तमान अध्यक्ष क.बिजुक्छेले २०४५ सालको भूकम्पको बेलामा भूकम्प पिडितलाई राहत बाँडन गएका तत्कालिन पंचायती माननीय कर्ण प्रसाद ह्याजुलाई जनता उठाएर कुटपिट र छाताले घोची घोची दिन दहाडै निर्मम यातना दिएर हत्या गरेका थिए भने त्यस पछीको माओबादी बितण्डा अनि शान्ति सम्झौता पछिको मदेस आन्दोलनको बयान त झन के गराई भो ! अझै पनि राजनीतिक पार्टीको आडमा व्यक्ति हत्या गर्ने देखि धन सम्पति कब्जा र चन्दाको नाममा नगद लिने आतंक कार्य रोकिएको छैन !
हत्या र हिंसा अनि जातीयताको दुहाइ दिंदै जनता भड्काउने पार्टीहरुको राजनीति मलाई मन पर्दैन र त्यस्ता राजनीति गर्नेको म घोर बिरोधिमा पर्छु ! मैले त्यस्ता पार्टी र ति पार्टीका शिर्ष नेता देखि कार्यकर्ताहरुको बिरोध गर्ने कार्य अझै अनि छोडेको छैन र जब सम्म तस्ता कार्य गर्न देखि उक्स्याउन छोड्दैनन तब सम्म मेरो बिरोध जारिनै रहन्छ भलै मलाई जे जुन सुकै नामले उपमा दिउन मलाई केहि फरक पर्ने वाला छैन !
कुनै एक बिषयमा टिप्पणी गर्ने समयमा मित्र कबि दिल निसानी मगरले मलाई पागल को उपमा दिंदा मैले त्यसलाई ठट्टा गरेको होला भनेर ध्यान दिईन ! दोश्रो पटक पनि त्यस्तै गरि पागल को उपमा दिंदा मैले कारण जान्न खोजे तर न जवाफ दिए न भन्न नै छोडे ! यस्ता मान्छेको संगत गर्नु ठिक छैन भनेर मैले मेरो फेसबुकको लिस्ट बाट तिनलाई हटाउना साथ एक दिन माओबादी नेता अर्थात क.मोहन गोपाल बैद्य र सो पार्टीको बिरोध किन गरिस भन्ने आसयको जवाफ पाईयो तर पनि तिनले मलाई पागल भन्न चैँ छोडेनन र अन्तिममा मैले तिनलाई मेरो वालमा निषेध नै गर्नु पर्यो !
एक दिन सामाजिक संजाल फेसबुकमा दिल निसानी मगरले पोस्ट गरेको कविता बेस्या शिर्षक पोस्ट र सेयर भएको रहेछ ! केहि मित्रको वालमा त्यो देख्ना साथ मैले  ‘दिल निसानी मगरको कविता उत्कृस्ट छ तर राजनीतिक सोच चैँ घटिया छ भनेर प्रतिक्रिया दिए ! तिनले जवाफ दिए दिएनन त्यो मलाई चासोको बिषय पनि भएन किनभने जब मित्रता नै तोडे पछी के को वास्ता गराई भो र !
आज मिति २०७१ साल श्रावण ७ गते बुधबार नेपालको चर्चित अन लाईन पत्रिका सेतोपाटिमा कबि दिल निसानी मगरले ने.क.पा ड्यास माओबादी पार्टीका अध्यक्ष  क.बैद्य लाई बडो आक्रामक तरिकाले प्रस्न सोध्नु भएको रहेछ ! हेर्नुहोस http://setopati.com/blog/14663/?fb_action_ids=628962443877791&fb_action_types=og.comments&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582 सेतो पाटी ! उनलेसोधेको प्रस्नको मुनि मैले प्रतिक्रिया पनि दिएको छु !
अब प्रस्न गर्ने मेरो पालो कबि दिल निसानी मगरलाई ! २००७ साल भन्दा अगाडी देखिनै नेपालमा जुन ससस्त्र देखि निसस्त्र क्रान्ति भयो त्यो क्रान्तिले देस र जनतालाई के दियो ? कम्युनिस्टको रातो किताब घोक्न नेपालमा आधिकारिक रुपमा २००६ साल देखि सुरु भएको हो ! सुरुमा सहाना/साधना प्रधान देखि अन्य केहि महानुभावहरु बाट जन्माईएको कम्युनिस्ट नामको राजनीतिक पार्टी आज किन र कसरि ३ दर्जन भन्दा बढी हुन पुग्यो ? २०५२ सालको कथित जनयुद्धमा तपाईले पनि भाग लिनु भएको रैछ त्यो कुरा तपाईको लेखाई बाट पुस्टि हुन्छ ! जनयुद्धको दौरानमा के के भयो के के भएन त्यो बेली बिस्तार गर्नु जरुरि छैन किनभने भोगाई र देखाई म जस्तै करोडौ करोड नेपालीले भोगी सकेको छ र अझै पनि भोग्दैछन !
हिजो आफ्नै देसको सेना र प्रहरीलाई दुस्मनको बिल्ला भिराएर ज्यान लिन र दिन पछी नपरेको कुरा पनि के मैले बताउनु पर्ला र ? हिजो क. प्रचण्ड जति पुजनीयथ्यो शान्ति सम्झौता पछिको स्थितिपछी तिनै ब्यक्ति कसरि दानब भए र बनाईए त्यो पनि आफ्नैहरु बाट ! जब क.प्रचण्डले गरेको देस, जनता र आफ्नैहरु माथिको धोका र षडयन्त्र बुझ्न नसक्नेले पछी फेरी के पाउछौ र के दिन्छन भनेर क.बैद्यलाई समर्थन गर्नु भयो ?
भोको पेटले क्रान्ति गर्न सकिदैन ! त्यहि बुझेर लाखौ नेपालीहरुको हुलमा परदेस भासिनेमा म जस्तै गरि तपाई पनि पर्नु हुँदो रैछ ! परदेसबाट छुट्टीमा घर तपाई जसरि जानु हुन्छ म पनि त्यस्तै गरि जान्छु ! अस्ति, हिजो र आजको त्यो दृश्य देख्न नसकेर आज तपाई आफ्नै जन्मदाता (तपाईले क.बैद्यलाई ड्याडी भन्नु हुन्थ्यो) प्रति आक्रामक हुन बाध्य हुनु भयो ल भन्नुस मित्र तपाईले मलाई दिनु भयको पटक पटकको पागलको उपमा जायज रैछ कि नाजायज भने अवसरबादी, देस द्रोही निमकहराम नेताहरुको पछी लागेर आफ्नो जवानी र उर्जासिल समय बर्बाद गरेर अन्तिममा मुग्लान भासिन बाध्य हुने तपाई पागलकि म पागलजवाफ दिनु भए आभारी हुने थिए !
तपाइले सेतोपाटीमा क.विप्लबको बारेमा जुन धारणा लेख्नु भाको छ त्यो अझै पनि गलत छ किनभने विभिन्न सक्तिकेन्द्र धाउनेहरु रास्ट्रबादी नेता हुन सक्दैन र क.विप्लब स्वयमले एक दिन हो मैले को नेतालाई भेटेको हो भनेर दिएको बयान नेपालको सबै पत्रिकामा कुनै दिन छापिएको थियो भने अझै पनि जुन क्रान्तिको सपना देखाईएको छ त्यो सपना देखाउनेहरु भनेका आफु शक्तिमा पुग्नलाई पुन: दोश्रो क.प्रचण्ड बन्दैछन र तिनले देखाएको सपना देख्नेहरु भनेका चैँ माहापागलहरुको जमाते हुन ! देसले अब क्रान्ति धान्न सक्दैन र फेरी पनि क्रान्ति गर्नु भनेको देसमा गृहयुद्ध निम्त्याउनु हो भने यस्ता कुराहरु बुझ्ने र नबुझ्ने त्यो व्यक्तिको सोचाईमा भर पर्छ र पछी पुन: आलाप बिलाप भरिएको प्रसस्ती सुन्नु भन्दा बेलैमा होस् पुर्याएको राम्रो हैन र ?
..
-janakdangol@gmail.com


Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. खांट्टी कुरा - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger