Latest Post

आफ्नै बेईज्जत सुन्नु पर्ने यो कस्तो हाँस्यरस ?

Written By खांट्टी कुरा on Saturday, August 28, 2021 | August 28, 2021

 -जनकमान डङ्गोल

साहित्य होस वा मनोरन्जन यी बिघामा लेखकहरुले कलम चलाउछन । आफुले रचना वा सिर्जना गरेको बिषयलाई अन्तिम रुप दिएर श्रोता वा दर्शक समक्ष प्रस्तुत गरे पश्चात श्रोता वा दर्शकको प्रतिक्रिया पछी लेखकले सिर्जना गरेको कार्य सफल वा असफल भए भनेर आँक्न सकिन्छ त्यसैले कुनै पनि बिघामा लाग्नु भन्दा पहिला त्यो बिघा बारेमा प्रसस्त जानकारी लिनु पर्छ ।

श्रोता वा दर्शकले कुनै पनि रचना सुनेर वा पढेर त्यस पछी मन भित्रबाट निस्किने खुसिलाई रस भनिन्छ । तपाई कुनै कवीको कविता सुन्दै हुनुहुन्छ वा अभिनेताले गरेको अभिनय त्यतिखेर सामान्यतया शरीरका विभिन्न अङ्गहरू जस्तै हात, आँखा, मुख आदि चलाई व्यक्त गरिने संचारलाई हाउ भाउ भनिन्छ भने त्यस पछी तपाईको मन भित्रबाट निस्किने खुसिलाई रस भनिन्छ ।

दुई भागमा बिभाजन गरिएको रस ११ प्रकारको हुन्छ । ति सबै रसहरु अति महत्वपूर्ण हुन्छन ।

रसलाई पनि अंग र प्रकास गरि दुई भागमा विभाजन गरिएको छ । रस अंगको माध्यमबाट आउँने भएकोले त्यसैबाट निर्माण हुन्छ अनि त्यस पछी पछी हाउभाउ उत्पन्न हुन्छ । रस लाई पनि शृंगार, हास्य, करुण, रौद्र, वीर, भयानक, बीभत्स, अद्भुत, शान्त, वत्सल र भक्ति गरी ११ भागमा बाँडिएको छ ।


बिहत केहि महिना देखि देशकै पहिलो रियालिटी शो भनेर प्रचार गर्दै ‘कमेडी च्याम्पियेन’ नामको कार्यक्रम प्रस्तुत गरिएको छ । सिजन १ ले राम्रो प्रतिक्रिया पाएर होला निर्माताले दोस्रो सिजन सुरु गरेका छन जुन अहिले अन्तिम चरणमा आउन लागेको छ ।

कमेडी च्याम्पियन पहिलो सिजनमा कलाकारहरुले छाडा र अश्लिल प्रस्तुति गरे । हिन्दु धर्मको खिल्ली उडाईयो भनेर दर्शकले नकारात्मक टिप्पणी दिएकै थिए । त्यसैलाई आधार मानेर होला जुन प्रस्तोताले त्यस्ता कार्यक्रम प्रस्तुत गरेका थिए पछी तिनले आफ्नो प्रस्तुतीलाई सुधार गर्दै अन्त्यमा प्रथम पुरकार पाउंन पनि सफल भए । दर्शक श्रोताको टिप्पणीमा कति शक्ति हुन्छ भनेर यसै बाट आक्न सकिन्छ ।

कमेडी च्याम्पियनमा बरिस्ट कलाकार सन्तोष पन्त, बरिस्ट हैन लोकप्रिय हास्य कलाकार मनोज गजुरेल, सिनेमा निर्देशक प्रदिप भटराई तथा नायिका ऋचा शर्माहरुले न्यायमुर्ति (जज) को भूमिका निभाएका छन र निभाउंदै पनि छन । हास्य कलाकारले हास्य बिघामा महारथ हासिल गरेका होलान तर नायिका हास्य बिघाको महारथी कसरी भईन त्यो चै अलि अमिल्दो छ । नेपालमा प्रस्तोतालाई न्याय दिन सक्ने हास्य अभिनेत्री नभएर ऋचा शर्मालाई न्यायमुर्ति बनाईएकै हो त ?

पंक्तिकारले सिजन १ देखि हाल सम्मको प्रस्तुति हेरेको छ । त्यस मध्ये केहि कलाकारको प्रस्तुतिलाई You tube मा ५ पटक सम्म हेर्दै मनोरन्जनको भरपुर आनन्द पनि उठाएको छ । अहिले सिजन २ मा प्रस्तुत गर्ने कलाकारहरुको हाउभाउ तथा प्रस्तुति हेर्दा तिनलाई डोर्याउनेले दिएको शिक्षा दीक्षालाई राम्रै संग मुल्यांकन गर्न सकिन्छ ।

बरिस्ट हास्य अभिनेता सन्तोष पन्त महाजड्याहां रैछन । चलचित्रमा अभिनय गरेको जड्याहांको भूमिकालाई ब्यबहारमा पनि राम्रै संग लागु गरेका रैछन भनेर अधिकांस प्रस्तोताहरुले प्रस्तुत गरे ।

चर्चित हास्य अभिनेता तथा कलाकार मनोज गजुरेलको घर बिग्र्यो । को कसको असमझदारीले गर्दा श्रीमान र श्रीमती बीच पारपाचुकेको अवस्था आयो त्यो भोग्नेलाई नै थाहा होला तर कसैको पारिवारिक जीवनलाई प्रत्येक सिजनको प्राय प्रत्येक अंकहरुमा सन्तोष पन्त जड्याहा र मनोज गजुरेल डिभोर्सी हो भनेर भन्नुलाई हास्यरस प्रस्तुत गरे भनेर तालि बजाउन मिल्छ ?

राजाराम पौडेल पंतिकारलाई मन पर्ने हास्य कलाकार हो । पंतिकारले २०३५/३६ साल देखि राजारामलाई सुन्दै र देख्दै आएको छ । बरिस्ट कलाकारको मान गर्नु पर्नेमा बिकास अर्याल नाम गरेका रिकुटे कलाकारले ‘के छ राजाराम’ भनेर ठाडो प्रश्न गरेको पनि देख्नु भएको होला ।

त्यसरी सोधिएको प्रश्न कुन रसमा पर्ने रैछ ? बुझिए अनुसार प्रत्येक कलाकारलाई मार्ग निर्देश गरे भनेर छुट्टै गुरु राखिएको छ । नाति उमेरका ति भुरा कलाकारलाई कमेडी च्याम्पियेन चलाउने गुरुहरुहरुले सिकाउने संस्कार यस्तै हुन्छ ? कलाकार वा पाहुनालाई आमन्त्रण गरि सके पछी उनीहरुको हुर्मत लिनु हुन्न, आदर र सम्मान गर्नु पर्छ भन्ने संस्कार किन सिकाईएन ?

हास्य कला प्रस्तुत गर्ने तथा गराउनेहरुले जस्तो पनि चल्छ, हाम्रो पसल चलेकै छ अनि जजको भूमिका निभाउन जानेहरुले पनि राम्रो पारिश्रमिकको लोभमा चुतिया र घटियाको साथै तल्लो स्तरको हर्कत समेत सहन्छन भने यस्ता कार्यक्रमले समाजमा के कस्तो सन्देस दिइरहेको छ त्यस बारेमा बताउनु पर्ला र ?

शुक्रबार, भदौ ११, २०७८ स्वदेस नेपाल डटकममा प्रकाशित

सत्य कुरा लेख्दा किन रोईलो ?

Written By खांट्टी कुरा on Saturday, August 14, 2021 | August 14, 2021

 

तस्विर: लेखकको फेसबुकबाट साभार !

खाँटी भाका गाम्दा किन रोईलो ?

Written By खांट्टी कुरा on Thursday, August 05, 2021 | August 05, 2021



दुर्गेस थापा गाईनेले प्रत्येक साल तिजको तीत गाम्छ्न । तिनले गा गीत 'अर्थ न बर्थ गोबिन्द गाई' जस्तै हो तर पनि धेरैले सुन्छन तर महिला दिदि बैनीहरुको गीतमा यी छाडा बोकाहरू उफ्रेको चै फिटिक्क नस्वामने । उही जोक्कर धुर्मुसेको 'खै के खै के' जस्तो ।

ख्याँसले गा को गीत दिम्सो हैन साँझ र संसरबार सुन्न आनन्द आम्छ । कुरो बुझ्नु भो होला हैन । नबुझे को को ख्याँस ख्याँस । नपत्याए हेर्नुस ...


ख्याँसको अर्थ धेरै हुन्छ । जसरि नेपालि हाँस्य व्यङ्ग्यको महारथी स्व. भैरव अर्यालको आलु जे मा पनि मिसाम्न मिल्छ त्यस्तै त्यो ख्याँस भन्ने जिनिस पनि जे मा पनि मिसार बोल्न मिल्छ ।

जस्तै कुनै केटाले म त्यो केटिलाई मोहनी लार छाडछु भन्यो तर आर्कोले नापिस मुला देखि ख्यांसीस झ्याक्ने भन्दिन्छ । के नापिस ? के ख्यांसीस ? जिमु...झ्याक्ने सुन्दा अस्लिल तर यो नेपाली खाँटी काँठे भाका हो भने गाईने दुर्गेस कौरेटलाई लोक दोहरीको ठेक्का लिएका म्याठास्नी ठेकेदारहरुले बहिष्कार गर्छु भनेर धम्क्याउनु को के अर्थ ?

खाँटी कुरा डाम्देको छु ! रिसाउ वा खुसाउ ! के को ट्यांस ट्यांस

उपचारनै गर्न नदिने कस्तो धर्म हो यो ?

Written By खांट्टी कुरा on Saturday, July 03, 2021 | July 03, 2021

 

नेपालमा ईसाईहरुको आगमन १६६२ साल देखि भएको हो  भन्ने भनाई छ । इ. १६२८ देखि इ. १७६७ सम्म आइपुग्दा केपुचिन पादरीहरुले झण्डै काठमाडौं उपत्यकाभित्र नै ३९ जना नेपालीलाई क्रिश्चियन बनाइ सकेका थिए (गौतम, २०५७:१८ ; थापा, २०५३:३४) ।

नेपालमा इसाईकरण विस्तारलाई हेर्दा करीब इ. १७६९ देखि इ. १९५१ सम्म नै झण्डै झण्डै विश्राम लागेको अवस्था हुनपुग्यो । तर इ. १९५१ पछि भने फेरि ह्वात्तै इसाईकरण बढ्न थाल्यो । दार्जीलिङमा क्रिश्चियन बनेका नेपाली मार्फत  इसाईधर्म प्रचारमा व्यापकता आयो भने भारतको मिजोरम, नागाल्याण्ड, आसाम, मेघालय हुँदै नेपालमा विस्तार हुनमा बल पुर्याएको थियो 

पृथ्वीनारायण शाह उपत्यकासहितको अर्थात् नेपालको राजा भएपछि पादरीहरुको तीव्र प्रचार र प्रभावलाई हेरी विभिन्न शङ्का उत्पन्न भई उनले यहाँ रहेका करीब ५७ जना जतिलाई नेपाल छोड्ने आदेश जारी गरे । पादरीहरु पनि अब यहाँ धर्म परिवर्तन गराउन सहज नहुने देखी भारतको वेतियातर्फ झर्न पुगे (खतिवडा, दहाल, २०६७:१२७) । इ. १६२८ देखि इ. १७६७ सम्म आइपुग्दा केपुचिन पादरीहरुले झण्डै काठमाडौं उपत्यकाभित्र नै ३९ जना नेपालीलाई क्रिश्चियन बनाइ सकेका थिए (गौतम, २०५७:१८; थापा, २०५३:३४) ।

नेपाल एकीकरणका निर्माता पृथ्बी नारायाण शाह देखि अन्तिम राणा शासक मोहन शम्सेरको पाला सम्म नेपालमा ईसाई धर्मले शिर ठाडो पार्न सकेको थिएन । २००७ सालमा प्रजातन्त्रको स्थापना भए पश्चात नेपालमा ईसाई धर्म बढ्न थालेको हो । २०१७ साल पौषमा पंचायत ब्यबस्था लागु भए पछी खुल्लम खुल्ला धर्म प्रचारमा रोक लगाउनुको साथसाथै धर्म प्रचार गरेको पाईएमा जेल संजाय समेत हुने गरेको थियो ।

धर्म परिवर्तन सम्बन्धि एउटा फैसला हेर्नुस ।

२००७ सालमा गौतम परिवारमा जन्मी १० बर्षको उमेरमा बाबु आमाको मृत्यु पश्चात तानसेनमा रहेको मिसन अस्पतालको डाक्टर जेसिज पेडले ईसाई बनाएको सामुयल शर्मा भन्ने सुमन कुमार शर्मा, सिक्किम निवासी निकानोर तामांग हिन्दु परिवारमा जन्मी भारतमा गएर ईसाई बनेको दीर्घराज भट्ट समेतलाई २०४४ सालमा अदालतले धर्म परिवर्तनको कसुरमा जेल संजाय भएको र निजहरुको पुनरावेदन जायज नभएको ठहर गर्दै सर्वोच्च अदालतबात २०४६ जेष्ठ ९ गते थप डेढी संजाय थप भएको थियो ।

नेपाल कानून पत्रिका: http://nkp.gov.np/full_detail/2818

पंक्तिकारको वासस्थान रहेको ईलाकामा हिन्दु, बौद्ध, किराती, मुस्लिम देखि नव ईसाईहरु समेतको बसोबास रहेको छ । २०४६ साल भन्दा अगाडी सम्म हिन्दु तथा बौद्ध समुदायको अत्याधिक बसोबास रहेको थियो । अहिले भुसको आगो जस्तै गरि ईसाई धर्म फैलिदै छ ।

पंक्तिकारले केहि समय अगाडी सम्म ईसाई भनेको एकै होला, त्यसै मुस्लिम समुदाय पनि एकै हुन्छ होला भनेर सोच्ने गरेको थियो जुन सतप्रतिसत गलत रहेछ ।

पंक्तिकारले मान्दै आएको सनातनी हिन्दु धर्म हो । हिन्दु धर्मले प्राथना गर रोग निको पारि दिन्छु भनेर कहीं कतै लेखिएको छैन । त्यस्तै अन्य धर्महरुमा पनि ईस्वरको प्राथना गर्यो भने रोग च्वाट्ट निको हुन्छ भनेर पक्कै पनि लेखिएको छैन होला ।

ईसाई धर्म प्रचारकहरुले धर्म प्रचार गरि आफ्नो समुदायमा पारे पछी प्रभुको प्राथना गर्यो भने रोग लाग्दैन । रोग लागि हाल्यो भने पास्टरले प्राथना गरि दियो भने रोग निको हुन्छ भनेर उपचार गर्न जान दिंदैनन । जसको कारणले गर्दा मानिसको मृत्यु हुन्छ । त्यसरी मृत्यु भएको आफ्नो समुदायको मानिसको मृत्यु संस्कार पनि गुपचुपमै गरिन्छ ।

केहि बर्ष अगाडी पंक्तिकारको वडामा रहेको एकजना तामांग जातिको जेष्ठ नागरिक सिकिस्त बिरामीमा परे । आफ्नो उपचारको लागी छोरालाई निकै अनुरोध गरे । छोरा ईसाई धर्मको पास्टर रहेछन । अस्पताल जानु हुन्न । प्रभु रिसाउनु हुन्छ । प्रभुको प्राथना गरि दिन्छु रोग निको हुन्छ भनेर बाबुलाई आस्वस्त परेछन । बुझिए अनुसार निजलाई क्यान्सर भै सकेको थियो । ६ महिना पछी मृत्यु भयो ।

पंक्तिकारकै जिल्लाको उत्तरी पश्चिममा रहेको बिकट ईलाका राक्सिरांगमा चेपांग जातिका ईसाई पास्टर सिकिस्त बिरामी भए । अब पनि औषधि नगर्ने हो भने बांचिदैन भनेर डोकोमा चढेर उपचार गर्न झर्दै गरेको समाचार हेटौडाबाट प्रकाशित हुने पत्रिकामा देखिएको थियो ।

पंक्तिकारकै वडामा बस्ने एकजना ब्राम्हण चेली चौध बर्षकै उमेर देखि प्रभु येसुको चेली बनिन । प्रभु येसुप्रति सम्पूर्ण जीवन सुम्पेकी दुई बिस काटेकी ति चेली केहि महिना अगाडी सिकिस्त बिरामी परिन । बिरामी परे पछी उपचारको लागि फादरलाई बिन्ति गरिछिन । फादर मेरो लागी प्राथना गरि दिनुहोस र सबैलाई प्राथना गर्न लगाई दिनुहोस भनेर बिन्ति गरिछिन । कसैले पनि प्राथना नगरी दिए पछी चितवनको क्यान्सर अस्पतालमा गएर जांच गर्दा क्यान्सर भएको पुस्टि भयो । किन उपचार गरईस भनेर भोकभोकै राखेर यातना दिएछन । पछी निजको भाईले थाहा पाएर अहिले आफै संग राखेर उपचार गराउंदै छन ।

मेरो आफ्नै आफन्त पर्नेका कान्छा भाई ईसाई बनेछन । ३ दाज्यू भाई मा ति कान्छा मात्र ईसाई । बाबु आमा कान्छा संगै बस्ने गर्थे । कालगतिले आमा बिते । संस्कार गर्ने बेलामा ठुलै विवाद भयो । दुई भाई र सबै गाउँले मिलेर हिन्दु रिति संस्कार अनुसार दाहसंस्कार देखि अन्य क्रियाकर्म सम्पन्न गरियो । दुई दाज्युले कपाल खौरे । ईसाई बनेकाले कैंचिले कपाल छोटो पार्दा तिनका समुदायले तैले हिन्दु संस्कार मान्ने हामीलाई ईसाई बनाउने । आज बाट हामि तलाई बहिष्कार गर्छु भन्दा मैले छुरा लाएर कपाल खौरेको हैन भनेर प्रस्टीकरण दिंदा दिंदा हैरान बनेका थिए ।

मानिस भएर जन्म लिए पछी रोग, भोक देखि शोक सम्म  ब्यहोर्नु पर्छ । रोग लागे पछी  उपचार गर्नुको लागी बैद्य देखि डाक्टर संग परामर्श सर सल्लाह अनुसार औषधि उपचार गर्नु पर्दछ । वडा ईलाका देखि जिल्ला जिल्लामा खोलिएका सरकारी देखि निजि सम्मको औषधालयहरु त्यसैको प्रमाण हुन ।

प्राथना गर्दैमा, देबी देउताको स्तुति गाउँदैमा रोग निको हुने लाखौ खर्च गराएर डाक्टरी किन पढाउनु पर्यो ? करोडौ करोड खर्च गरेर सर्खारी देखि निजि अस्पताल किन खोल्नु पर्यो ? हामीले चिन्दै देख्दै आएको डाक्टरी विधा तथा तिनले सिफारिस गर्ने औषधिहरुको जन्म पनि ईसाई धर्म मान्नेहरु बाटै भएको हो । आर्को अर्थ नलागेमा हिन्दु तथा बौद्ध हरुले चलन चल्तीमा ल्याएको उपचार पद्धति त आयुर्वेदिक हो । डाक्टर को ठाउँमा कविराज हुन्छन ।

अहिले नेपालमा जुन स्तरमा ईसाई धर्मले गगन चुम्दैछ चुमाउदैछ त्यो खतराको संकेत हो । ईसाईहरुको शब्दजालमा फंसेर आफ्नो सनातनी धर्म संस्कारलाई लात हानेर बिदेसी धर्म र वादलाई अँगालो हाल्नु भनेको कच्चा बैद्यलाई बिस्वास गरेर यमपुरीको यात्रा गर्नु हो भन्ने यो पंक्तिकारको ठम्याई हो ।

२०७८/०३/२० गते प्रकाशित !

 

 

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. खांट्टी कुरा - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger